2011. szeptember 24., szombat

Ulla Popken 30-as női nadrág - Jelenlegi ára: 2 800 Ft


Különlegesen szép, makulátlan fehér , farmer fazonú nadrág. Aki ismeri a márkát, nem kell bemutatni. A dereka 124 cm-ig nyúlik. Ülepe elől 35, hátul 44 cm. Egyetlen, észrevehetetlen "hibája" hátul a derekából be lett véve, de észrevehetetlen / fényképeztem/. Gondoltam jobb, ha szólók. Összetétele 97 % pamut, 3 % elasztán. Ritka méret, ha jó, ne hagyd ki. Egy toppal, pólóval csini leszel.
Fontos információk
A termékeim ár-érték-arányban vannak indítva. Lefelé nem mennek az áraim. Ügyelek, hogy megfelelő minőségű holmikkal jelentkezzek. Mindenre 1 hetes garanciát vállalok. Még nem kaptam vissza semmit.
Nézd meg az értékeléseimet.
Licitet nem törlök. Ha  problémád van, jelentkezz . Minden megoldható ! Én sem vagyok hibátlan, előfordulhat kifogás. Előbb mindig kérdezz, mindenre válaszolok, mindent mérek.
Sima levélben csak a vevő kifejezett kérésére küldök, azért felelősséget nem vállalok.
A pénz számlámra érkezése utáni nap postázok .
10. 000 Ft felett én állom a postaköltséget.



Jelenlegi ára: 2 800 Ft

Az aukció vége: 2011-09-27 14:48
. Ulla Popken 30-as női nadrág - Jelenlegi ára: 2 800 Ft