2012. február 24., péntek

Mosógép Indesit W 83 T, Indesit W83T alkatrész - Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Alkatrésznek eladó egy INDESIT W 83 T tipusú mosógép.
Csapágy és tengely hibás, minden más alkatrésze működőképes!
A napokban szedettem szét a gépet, mert már csak 400-as fordulaton tudtam mosni vele, hogy ne zörögjön. A csapágy tönkretette a tengelyt, így nem volt érdemes megjavíttatnom (új alkatrész drága! ) Használtat keresgéltem, de sajnos nem találtam, ezért most felteszem én aukcióra, hátha valakinek ugyanez a problémája és így olcsó megoldást talál!
Motor, szivattyú, fűtőszál, kaszni... minden jó állapotban! Egyben és külön is elvihető!
AJTAJÁT MÁR ELVITTÉK!!!
Kiszereltetem ami kell és postázom is!
Írj mielőtt licitálsz!


Jelenlegi ára: 8 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-29 10:47
. Mosógép Indesit W 83 T, Indesit W83T alkatrész - Jelenlegi ára: 8 000 Ft