2012. január 28., szombat

Lovas üvegszobor - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Ezt a szép kis üveg szobrot külfödről hozták nekem ajándékba kb. 20 évvel ezelőtt. Szerintem nagyon szép, és csodálatosan élethű, aránytartó a szobor az igazi lóvakhoz képest. Ez igazi lakásdísz lehet. Íróasztalon csodálatosan mutat. Egy igazi lovasnak egy csodálatos tárgy, szép ajándék egy lovasnak, akár valaki saját magát is meglepheti egy ilyen csodálatos szoborral. Rendkívül jó állapotú, szinte olyan mintha új lenne. Nem szívesen adom el, mivel nagyon megszerettem. Ezért csak megfelelő áron válok meg tőle, különben inkább megtartom. Egyéb anyagi okok miatt adom csak el megfelelő áron. Más lovas szobrokhoz képest, sokkal élethűbb, arányosabb. Nagyon érdekel, kellemes egy ilyen üveg szobrot a kézbe venni. Szinte hihetetlen, hogy lehet abból a rideg üvegből, ilyen csodálatosan sima tárgyat készíteni. Ha valaki szereti a lovakat ne hagyja ki ezt a szobrot, jó üzletet csinál vele mindenféle szempontból. Magára vonja mindenkinek a figyelmét, aki csak látja, és hiába van meg már lassan 20 éve, mert szeretem nézni, érinteni, csodálni, mert ez szerintem egy tökéletes szobor. De most sajnos szükségem lenne az árára.....


Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-16 00:42
. Lovas üvegszobor - Jelenlegi ára: 7 000 Ft